Image

Dla biznesu

Szkolenia z rozwoju kompetencji miękkich

Jeszcze niedawno asertywność, dobra organizacja czasu pracy czy łatwość adaptacji w nowym środowisku nie były nawet postrzegane przez pracodawców jako umiejętności. Dziś coraz więcej firm stawia na kompetencje miękkie. Często są one równie pożądane jak umiejętności twarde – w szczególności na stanowiskach sprzedażowych czy managerskich.

Wraz ze swoim zespołem Ośrodka Psychoterapii i Szkoleń „Pracownia” prowadzę dedykowane dla firm i zespołów, dostosowane do ich potrzeb, szkolenia biznesowe z rozwoju kompetencji miękkich, przywódczych oraz zarządczych.

Prowadzimy szkolenia w obszarze:
  • Komunikacji interpersonalnej i budowania relacji w zespole
  • Zarządzania zespołem
  • Rozwiązywania problemów i kryzysów w zespole
  • Radzenia sobie ze stresem
  • Wdrożenia zmian w firmie
  • Zarządzania w sytuacji kryzysowej
  • Organizacji pracy i czasu pracy
  • Doboru pracowników i delegowania zadań
  • Tworzenia kultury organizacyjnej firmy
  • Motywacji
  • Wzmocnienia przywództwa
  • Tworzenia mocnych stron
  • Rozwoju osobistego

Nasze szkolenia przeprowadzamy dla małych i dużych zespołów a także indywidualnie dla managerów. Nasze wsparcie dla firm zaczynamy od diagnozy potrzeb, starannego zebrania informacji. Po analizie potrzeb szkoleniowych firmy przygotowujemy program szkolenia pod ustalenia klientów.

Image

Kolejny krok to realizacja szkolenia. Starannie dobieramy narzędzia i metody szkoleniowe. Przygotowujemy materiały dydaktyczne dla uczestników szkolenia, prezentacje multimedialne.

Po zakończonym szkoleniu przygotowujemy raport zawierający opis przebiegu zajęć, charakterystykę grupy oraz proponowane zalecenia w zakresie dalszego rozwoju uczestników.

Nie zostawiamy Państwa samych. Po szkoleniu monitorujemy i pomagamy w procesie wdrażania efektów za pomocą konsultacji z uczestnikami.

Szkolenia oparte są o wnioski i rekomendacje sformułowane przez takich ekspertów w dziedzinie przywództwa oraz zarządzania jak: Patrick Lencioni, Peter Drucker, a także o podstawy psychologii zarządzania i relacji zaczerpnięte z prac Roberta Cialdiniego, Stephena Covey’a, Brene Brown, jak również o moje własne doświadczenia.

zapraszam serdecznie Monika Zbisławska
trener biznesu